Welcome


Diary myself links

hye welcome to myblog
don't forget to follow me ok :)

Tagboard




Credits

Template : EniqLaila
Basecode by : Ajib
Tutor : Nana Euphemia
Other : Mr.Google

0 Comment(s) ● Jumaat, 17 Februari 2012 ● 11:50 PTG
hye uollsss . hari ni saya tension sikit lahh . nak tau kenapa saya tension . sebab saya x dapat nk ikut program jelajah keamanan GAZA yg terleh bermula dr seri negeri dan sekitar Negeri Melaka . issshhhh x suke . x suke . sebab x dapat join tau . terasa ade jek yg tertinggal . semua pegi kte jek x g . yang paling best nya TUN MAHATHIT MOHAMAD turun melaka dan join sekali jelajahan keamanan nie...uaaarrrrghHhhh geramnya x dapat nk amik gmbr ngn Tun . dr sekolah rendah sehingga lah skrg kita mmg bercita2 sngt nk bergambar bersama Tun . suka dengan cara pemikiran Tun dan cara Tun mentadbir kerajaan mengikut kepakaran dan kebijaksanan beliau .. beliau adalah sumber inspirasi saya .. alangkah indah nya bile dapat amik gmbr ngan Tun tau ... xpe lahh yg penting saya masukkan gmbr Tun di dalam blog saya sebagai IDOLA yg tiada tolok ganti nya...

 Tun Mahathir adalah yg terbaik di Malaysia dan merupakan
seorang yang betul2 berkaliber di Malaysia
 tokoh yang tiada gantinya..
 seorang yang bijaksana dan pintar didlm ekonomi negara dan apa saja bidang...
 seorang anak melayu yang cukup kuat disiplin dirinya iaitu Tun Mahathir...
sretiap hujah yg diberikan sungguh tepat dan bernas...

Tun juga merupakan seorang yang berfikiran jauh dan seorang yang bijak dalam apa jua bidang...tidak salah klu kte katakan beliau adalah Legend Malaysia selain dr pemimpin yg terdahulu..idea beliau yg sungguh baik sekali...cuma bila lahh dapat amik gmbr kan....hope satu hari nnt dapat lah bergambar dengan Tun..insya Allah akan dapat juga akhirnya..

Tun Mahathir inspirasi hidupku dan idola ku....


Past Future