Welcome


Diary myself links

hye welcome to myblog
don't forget to follow me ok :)

Tagboard




Credits

Template : EniqLaila
Basecode by : Ajib
Tutor : Nana Euphemia
Other : Mr.Google

0 Comment(s) ● Khamis, 15 Mac 2012 ● 8:32 PG
liyana othman itu,lah  nama aku yang telah diberi oleh arwah ayah aku Allahyarham Othman bin Hj. Sharif + Norhayati binti Hj. Kalil..pada mula nya aku sendiri tidak tahu maksud nama sebenar aku...apabila telah di kaji dan selidik didalam nama2 islam..mksud nama ku adalah KEHALUSAN DAN KELEMBUTAN..ramai yang pelik kan mksd nama yg sngt baik..tetapi dasarnya aku seorang yang kasar dan degil..tapi hnya orang yg mempunyai nama LIYANA sahaja tahu apa maksud disebalik nama yang begitu unik dan cantik bagi aku lah..thanks a lot buat ayah dan mak sebab bagi nama ini untuk saya...luv yOu selamanya...


Past Future